torsdag 25 oktober 2012

Wohooo

Har lyckats lugna ner mig lite och jag har nog börjat fatta att det faktiskt händer på riktigt. Har ju känts lite som en dröm men ju längre tiden går desto mer sjunker det in. Jag kom trea och 1000 kr är snart mina! Inte helt fel direkt ^^

Så jag är lite smått överglad och fantastiskt lycklig just nu <3 Nu blir det nog ett enda stort firande flera dagar framåt. Imorrn ska jag försöka ta mig till skolan och umgås med mina fina vänner. Sedan är det höstlov och det ser jag verkligen fram emot! Jobbintervju på lördag, har troligen fått jobb som tomte på vandrarhemmet i bbg. Första, andra och tredje advent ska jag om jag får jobbet vara där på eftermiddagarna och ta hand om barnen som äter julbord! Kul, kul ^^

På söndag och måndag är det teaterföreställning på Charlottenborgs slott vilket jag verkligen längtar till ^^

Nu blir det fikaaaa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar