lördag 13 oktober 2012

Bra känsla

Dag full med massa intryck. Gymnasiemässa på förmiddagen som gav mig en hel del att fundera på. Men jag känner mig okej, lycklig till och med. Gymnasiet blir bra oavsett vad jag väljer. Även om jag har svängt om en hel del i både linje och skola så känns det bra. Det kommer bli bra, jag känner det. Men vilka linjer och vilka skolor jag väljer mellan kommer jag hålla utanför bloggen. Det är trots allt mitt val, ingen annans, och ingen annan än jag och min familj behöver bry sig om det. Ville väl bara säga att jag mår riktigt bra ändå. Med tanke på vilken ångest över gymnasiet jag har haft de senaste dagarna så har det verkligen vänt. Just den känslan sin säger att mitt gymnasieval kommer bli bra. Den är viktig och den fanns inte riktigt förut. Men den gör det nu och jag är lycklig

Nu ska jag dejta min säng efter en intensiv dag på alla sätt.

Natti
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar