torsdag 11 oktober 2012

Hit och dit

Tjooo brooo

Känner att vi bloggar mycket här, både jacob och jag men det här som kallas livet kommer emellan ibland... Skola, plugg, träning, att ha kul. Så det blir väl en liten "här skriver vi när vi har lust-blogg"

Torsdagar måste vara den värsta skoldagen vi har! Förmiddagen är väl helt okej men efter lunch vill jag bara gå och dö. NO, pv och spanska... Efter pv:n tror man att skolan är slut men då har vi tydligen en lektion till! Usch säger jag bara

Sista bildlektionen ever på hälla imorrn! Har en liten del kvar på mitt slutarbete men sen är jag klar. Sjukt nöjd med slutarbetet faktiskt, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Bara bättre! Jag har gjort en... Dockteater! Fixade ett träd och ett hus på bilden idag och gjorde två dockor efter teatern. Det blir fint ^^

På tal om teatern, så sjukt härligt att komma dit idag! Var så trött, sur och låg efter skolan o så kom jag dit, andades in och fylldes men ny energi. Hade världens energikick när jag kom hem så jag pluggade no:n, målade dockorna och sen hade jag en hel del tid över till att bara slappa!

På tal om inget, var på världens bästa oktoberfest i kyrkan i måndags. Träffade nästan alla som går ledarutbildningen plus de som redan har gått eller har gått lite längre än oss. Mat, föreläsning om Jesus (som var riktigt bra), lekar, efterrätt och så mässa som avslut. Så himla fint!

Nu är det "Hela sverige bakar"
Wohoo

Höres
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar