torsdag 4 oktober 2012

Äntligen

Jaa okej, jag har väl inte prickat av riktigt allt men jag har pluggat so, matte, fixat med bilden, ätit och snart laddat upp min videoblogg från igår. Redigerade den först i windows movie maker men då försvann ljudet så jag laddade ner ett nytt program. Det funkade och snart så är den uppe ^^
 
Snart börjar Hela Sverige bakar och det vill jag absolut inte missa. Har slutat kolla på kockarnas kamp eftersom jag blev lite besviken på det. Trodde att dem skulle få tävla i vem som lagade bäst ocg godast mat men de tävlar ju bara i tekniker. Det som är roligt med just matlagningsprogram är ju att se på när de lagar. Därför är Hela Sverige bakar bättre för i det programmet bakar dem ju hela tiden ^^
 
Och där blev videoklippet färdigt! Enyoy ^^
Haha, älskar bilden ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar