söndag 21 oktober 2012

Bilduppdate

Med Per Gessle i öronen skriver jag det sista på min soinlämmning. Den ska in idag men jag har faktiskt ingen panik över det. Den blir bra, den blir väldigt mycket jag. Speciellt diskussionen ^^ Om du läste något jag hade skrivit innan och sedan min soinlämmning skulle det märkas att det var samma person som skrev. Så menar jag ^^

Lite bilder från veckan, eftersom den här bloggen är så aktiv...

Söndag, Maja fastande med tungan utanför
Tisdag, effektiv so-lektion med Hänga Gubbe 
 Onsdag, Jacob ställde sig och damsög bara sådär
 Onsdag, övade på min ukulele. Lite kul att mannens överkropp svävar ^^
 Fredag, Jacob fick två masker med Kalle Anka tidningen. Dem sprang vi runt i när vi plockade ur diskmaskinen
 Igår åkte jag på Öppet hus för ett gymnasium, en "Hej, här är jag" bild
 Bakade muffins oxå, fyllda med hallonphiladelphiaost-kräm och toppade med nutella
Mumma ^^
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar