lördag 13 oktober 2012

De här ursäkterna man alltid kommer på

Jag måste verkligen plugga, soinlämmningen ska vara inne nästa vecka och jag har inte ens kommit till diskussionen... Men eftersom vi är positiva här så säger vi att det är lite mer än en vecka kvar och jag har bara några uppifter kvar på avhandlingen. Sedan tycker jag också att det är kul, eller det är väl fel ord men det är intressant och något som verkligen berör mig. Som i stort sett allt i SO:n gör. Och vad ska jag gå för linje på gymnasiet tro?

Problemet är bara att jag kommer på så sjukt många grejer som jag hellre gör än att sätta mig och plugga. Jag måste kolla om han eller hon har bloggat, jag fick ett jättesug att baka chokladbollar, jag måste blogga själv och så vidare.

Men nu kör vi, kommer nämligen inte på fler ursäkter att skjuta upp det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar