måndag 1 oktober 2012

Back home

Tillbaka från kyrkan nu, kom hem för ett tag sen och har fixat med våran bloggdesign sen dess. Nu är den klar och jag är nöjd, tänkte bara lägga till lite bilder. Jag har fixat och ändrat och sen har jag ropat på Jacob som kollar på tv. Han kommer in, kollar på datorn i två sekunder och sen säger han "Jo, men det ser bra ut"
Lägger allt på mig där känns det som :P

Kyrkomötet var bra och det känns helt okej med att gå den utbildningen till ung ledare inom kyrkan. Ska dit på oktoberfest på måndag, äta mat, leka och ha nån mässa ungefär. Tror det blir kul
Har försökt lägga upp den där videobloggen men kameran dog så det funkade inte... Ska ladda den under natten så kommer den förhoppningsvis imorrn.

Fotboll på gympan idag, något som jag oroat mig för läänge, det där med att sparka boll är inte riktigt min grej... Men sedan visade det sig att vi skulle spela med tjejerna och då blev det mycket bättre. De ligger mer på min nivå än vad killarna gör vilket gör att det blir roligare att spela. Då slipper man dryga kommentarer om hur dålig man är och istället kan man spela bra! Vårat lag vann och jag gjorde till och med ett mål! Stolt tjej ^^

Men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar