onsdag 3 oktober 2012

godeftermidda =)

Hallojs allesamans, det är jacob och jag har nu gjort klart min läxa för imorn så man kan götta sig lite nu altså =) Förövrigt så käkade vi idag nån köttgryta som var himla äcklig men käka ändå för man måste ju ha mat ju. Det är en sak som jag stör mig på och det är att många på skolan tar en macka istället för mat  när de tycker att maten värkar äklig och då får de ju ingen ny energi och blir altså slöare och får därför lägre betyg. Altså är det bara jag som tänker på det här eller? En annan sak jag stör mig på är den här smilisen XD. Altså är dom kissnödiga eller för det ser ut som om de är det. Som om de säger "Jag är så kissnödig att jag nästan kissar på mig men jag tycker att det är så kul så jag håller mig ett litet tag till". Jag är säkert väldigt udda men det är min väg att gå i livet och jag tänker vara kvar på den linjen. Nu kan jag inte skriva mer för syrran tjatar ***** av mig så hejdå då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar