söndag 7 oktober 2012

Hektisk helg

Med musik i öronen sitter jag och skriver. Något jag gjort mycket den här helgen. Men det är bra, allt kommer ut... Allt jag tänker på, allt som har hänt, allt som jag vill ska hända. Har två olika berättelser på gång just nu, en som kommer bli lång och som jag tror kommer bli riktigt bra. Sedan skriver jag på en kortare som är baserad på en grej som hände i mitt liv för ett tag sedan. Det blir lite ändringar i den men grundhistorien har hänt på riktigt.

Haft en ganska hektisk helg. Tog bussen in till teatern igår, hängde där ett tag och gick ner till Folkets Hus lite innan 1. Uppträdande för alla som ville se stod på schemat, ett program som bygger på mycket improvisation och det gick riktigt bra! Letade idrottskläder efter det, hittade vad jag skulle ^^

Sov ganska länge idag och slappade framför tvn några timmar. Sedan tog mamma och jag oss ut för att jobba. Delade ut reklam till det distrikt jag har fått. Tog runt två timmar och efter det var vi ganska trötta både hon och jag. Somnade nästan men tog mig till tvn och satte på... Trassel! Den fina favoritfilmen <3

Sen bakade jag ut min Herman, tillbringade någon timma framför assassins creed och hamnade sedan med mitt block i soffan

O det var väl min dag, åt världens godaste tomatpaj till lunch dessutom

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar