tisdag 2 oktober 2012

godkväll =)

Tjena pojkar och flickor, jacob här och ska bara berätta lite. Tills imorn ska vi berätta om varsin delstat i amerika på engelska i skolan och jag valde delstaten alabama och har för ett litet tag sen blitt klar med den så man känner sig kanska nöjd. =) Hade jumpa ida också å vi körde fotboll som jag har hållt på mä sen ja va 6 år ungefär men som jag sluta mä i somras. Just nu kör ja bara mtb för det är det jag tycker är kul för tillfället. Jag funderar på en sak och det är den här smilen ^^ altså det ska ju vara två ögon men jag tycker att det ser ut som berg typ... Man kan ju göra en hel bergskedja så här ^^^^^^^^^^^och då är det väl inte en riktig smile utan nått mellanting eller? föresten så är det ju ingen person som har ögon men saknar mun men nån har ju kommit upp med en variant som ser ut så här ^_^ och då ser det ju iallafall ut lite som en person ju. En annan sak jag stör mig liiite på är den här <3 och då tänker väl alla typ "är helt okänslig eller?" men det är inte alls så utan jag tycker att det är en väldigt fin tanke men den är så himla överanvänd att det blir asstörande att se den. Asså när jag messar med mammanpappan/syrran så skriver jag <3 men om man nån stans ser typ "jag är glad <3" så ser det bara konstigt ut tycker jag. typ som man var kär i sig själv typ.... Iallafall alla tycker säkert att jag ä jättekonstig nu så jag säger väl häjdå means jag ändå ä på topp så tjadåååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar